Apskaita ir Buhalterija

Kaip vyksta apskaitos perdavimas?

By 2019-01-23 No Comments

Jei priėmėte strateginį sprendimą keisti apskaitos paslaugas teikiančią įmonę arba buhalterį, prašome nenuogąstauti. Šis procesas nėra toks keblus ir sudėtingas, koks gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Apskaitos perdavimas vidutiniškai tetrunka 2 savaites (tam tikrais atvejais – dar trumpiau). Perdavimo metu bendrovę atstovauja buhalteris arba buhalterinės apskaitos paslaugas teikianti įmonė ir įmonės vadovas, kurie bendradarbiauja su Vilniaus buhalterių grupės deleguojamu buhalteriu ir įmonės administracijos darbuotoju.

Apskaitos perdavimo – perėmimo etapai yra šie:

1.Situacijos analizė ir reikalavimų išsiaiškinimas:

  • Išanalizuojame Jūsų įmonės pirminę informaciją;
  • Suformuojame Jums priimtiniausią paslaugos paketą, informuojame apie konkrečių atliktinų darbų eigą ir trukmę.
    Įvertinus įmonės veiklos profilį, Vilniaus buhalterių grupė deleguoja atitinkamos srities profesionalų, ilgametę patirtį sukaupusį buhalterį;
  • Formuojame įmonės apskaitos politikos gaires – aiškiai įvardijame procedūrų ir kompetencijų pasiskirstymą;
  • Įvertinę situaciją, pateikiame konkrečius Jūsų verslo veiklos profilį atitinkančius pasiūlymus.

2.Apskaitos tvarkymo perėmimas:

  • Buhalteriui ar buhalterines paslaugas teikiančiai įmonei pateikiame užklausą dėl reikiamų dokumentų ir ataskaitų perdavimo;
  • Įvertiname buhalterio ar buhalterines paslaugas teikiančios įmonės pateiktų ataskaitų ir perduodamų duomenų turinį;
  • Esant informacijos trūkumui teikiame prašymą dėl informacijos patikslinimo;
  • Jei pateiktos informacijos pakanka tęsti buhalterinės apskaitos darbus – darbas nedelsiant pradedamas;
  • Pateikiame išvadas apie bendrą apskaitos situaciją; konsultuojame, kaip spręsti konkrečiose srityse iškilusias problemas;
  • Kartu su klientu deriname tolesnių darbų eigą.