Jei priėmėte strateginį sprendimą keisti apskaitos paslaugas teikiančią įmonę arba buhalterį, prašome nenuogąstauti. Šis procesas nėra toks keblus ir sudėtingas, koks gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Apskaitos perdavimas vidutiniškai tetrunka 2 savaites (tam tikrais atvejais – dar trumpiau). Perdavimo metu bendrovę atstovauja buhalteris arba buhalterinės apskaitos paslaugas teikianti įmonė ir įmonės vadovas, kurie bendradarbiauja su Vilniaus buhalterių grupės deleguojamu buhalteriu ir įmonės administracijos darbuotoju.
Apskaitos perdavimo – perėmimo etapai yra šie:
1.Situacijos analizė ir reikalavimų išsiaiškinimas:
- Išanalizuojame Jūsų įmonės pirminę informaciją;
- Suformuojame Jums priimtiniausią paslaugos paketą, informuojame apie konkrečių atliktinų darbų eigą ir trukmę.
Įvertinus įmonės veiklos profilį, Vilniaus buhalterių grupė deleguoja atitinkamos srities profesionalų, ilgametę patirtį sukaupusį buhalterį; - Formuojame įmonės apskaitos politikos gaires – aiškiai įvardijame procedūrų ir kompetencijų pasiskirstymą;
- Įvertinę situaciją, pateikiame konkrečius Jūsų verslo veiklos profilį atitinkančius pasiūlymus.
2.Apskaitos tvarkymo perėmimas:
- Buhalteriui ar buhalterines paslaugas teikiančiai įmonei pateikiame užklausą dėl reikiamų dokumentų ir ataskaitų perdavimo;
- Įvertiname buhalterio ar buhalterines paslaugas teikiančios įmonės pateiktų ataskaitų ir perduodamų duomenų turinį;
- Esant informacijos trūkumui teikiame prašymą dėl informacijos patikslinimo;
- Jei pateiktos informacijos pakanka tęsti buhalterinės apskaitos darbus – darbas nedelsiant pradedamas;
- Pateikiame išvadas apie bendrą apskaitos situaciją; konsultuojame, kaip spręsti konkrečiose srityse iškilusias problemas;
- Kartu su klientu deriname tolesnių darbų eigą.